czwartek, 9 stycznia 2014

Zawieszam.

Podobnie jak w tytule, postanowiłam zawiesić bloga na czas nieokreślony. Koleżanka pod komentarzem poprzedniej notki ma w stu procentach rację. Jestem niesłowna i to źle, ale chyba już taka jestem. Podobnie z rozdziałami. Nie potrafiłam wybrnąć z tej sytuacji, że umiejscowiłam akcję w tych latach. Potem po prostu poszłam po bandzie. Napisałam, że będą zmiany, będzie ask, ale postanowiłam ostatecznie, że zawieszę go na jakiś czas. Brakuje mi już oryginalnych pomysłów, piszę żeby było i to jeszcze rzadko na czas. Tych których to urazi to przepraszam. Niedługo wstawię link do mojego nowego bloga, który nadal jest w procesie tworzenia. Mam już aktualnie napisane pięć rozdziałów :) Trzymajcie się mocno. Pozdrawiam.

2 komentarze:

  1. Nominowałam cię do Liebster Blog Award! Więcej na: http://bogini-mocy.blogspot.com/
    Gratulacje! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Nieee proszę!! Siedzę godzinami i czytam to opowiadanie nie mogę się oderwać tata mówi zjedz obiad a ja że nie bo muszę to przeczytać uzaleznilam się!! Proszę zalatwie Ci parę czytelniczek bo mam koleżanki co też lubią czytać.. Tylko proszę cię kontynuuj :-(

    OdpowiedzUsuń