wtorek, 12 czerwca 2018

Wróciłam!

Witajcie!

Minęły trzy lata od kiedy wstawiłam tutaj swój ostatni post z pożegnaniem. Trochę się przez ten czas wydarzyło. Poszłam na studia, które właściwie już kończę, ale przede wszystkim dojrzałam. Dlaczego postanowiłam tutaj zawitać? Od pewnego czasu myślałam nad tym by powrócić do blogowania, ale w nieco innej formie niż dotychczas. Przejdźmy, więc już do rzeczy.

Na początku lipca otwieram nowego bloga. Będzie on w głównej mierze składał się z recenzji książek, filmów, seriali itp., różnych relacji z wydarzeń w których będę brać udział oraz, tak zwanych „topek”. Chcę również włączyć czytelników w swoją twórczość, gdyż będzie możliwość zaproponowania mi materiałów, które miałabym zrecenzować. Tym samym nie chcę zamknąć się zupełnie na pisanie opowiadań. Przyznam, że intensywnie pracuję nad pewnym projektem, ale nie zdradzę jeszcze żadnych konkretnych szczegółów. Mogę jedynie powiedzieć, że jeśli podobał się wam mój styl pisania oraz prowadzenia akcji w przypadku tego opowiadania, to powinniście być zadowoleni ;)

Tak jak już wcześniej napisałam, zdążyłam nieco dojrzeć przez te trzy lata i uzmysłowiłam sobie, że sposób w jaki prowadziłam ten blog nie był najlepszy, gdyż, między innymi, dodawałam rozdziały bardzo nieregularnie. Tym razem chcę podejść poważnie do mojego nowego projektu. Mogę obiecać, przede wszystkim regularność, jak i lepszą jakość, zarówno jeśli chodzi o treść jak i styl pisania, publikowanych tekstów.

Jeśli chcecie przekonać się na własnej skórze czy dotrzymam zdania oraz jakie niespodzianki jeszcze dla was szykuję, zapraszam na otwarcie nowego bloga 25 czerwca. Link wstawię tutaj i na fanpage'u. Dajcie znać co o tym myślicie i czy wpadniecie na nowego bloga.

Pozdrawiam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz