wtorek, 24 grudnia 2013

Ogłoszenie

Ludzie, wiem, że mówiłam wam, że dodam dzisiaj jeszcze jeden rozdział. Jednak pisałam poprzedni do godziny pierwszej i jestem nieco wypompowana. Muszę naładować baterie i dodam kolejny rozdział NA PEWNO, nawet jeśli miałabym pisać do rana, jeszcze w tym roku :D
Chciałabym jeszcze coś wyjaśnić. Wiem, że nikt mi nie zarzuca, że ściągam skądś pomysły, ale ja sama dostrzegam, że jak już coś wymyślę nowego to coś podobnego pojawia się w Pamiętnikach Wampirów. Jak na przykład Katherine stała się człowiekiem i zaczęła się starzeć, tak Michael przestał być wampirem (stał się czymś innym) i sam zaczyna się "kruszyć", że tak powiem. Jak mogliście przeczytać dodałam rozdział o tym wczesniej niż pojawił się taki odcinek o Katherine. Mogę wam obiecać, że nigdy nie zerżnęłam żadnego pomysłu z Pamiętników (jedynie na początku mojej przygody z pisaniem, napisałam coś o werbenie, ale jak możecie zauważyć, zmieniłam to). Możecie mi nie wierzyć, ale taka jest prawda. Doprowadza mnie do furii, że cokolwiek nie wymyślę pojawia się to w Pamiętnikach. Nie wspomniałam o tym, że wcześniej, wcześniej (przed pojawieniem się tego motywu w serialu) wymyśliłam łowców, którzy sami sobie robią tatuaże gdy tylko zabiją jakiegoś wampira czy wilkołaka. Nie wykorzystałam tego pomysłu by nie było podejrzeń.
No, to chyba na tyle. Mam nadzieję, że mi wierzycie :D Między innymi dlatego ta część jest ostatnia, bo nie chcę by moje pomysły były coraz gorsze :) A oczywiście będą nowe opowiadania. Za to, co chwilę wymyślam coś nowego do mojego NOWEGO opowiadania i już nie mogę się doczekać aż to przeczytacie :D
Życzę wam raz jeszcze wesołych świąt i udanego Sylwestra :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz